بازدید 2169

گسترش استخر‌های نقدینگی در دستور کار است 

کد خبر: ۱۲۱۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ 31 January 2024

به گزارش تابناک اقتصادی؛ کارشناس اقتصادی اظهار کرد:‌ برنامه فعلی گسترش استخرهای نقدینگی است و اهمیت آنها در تبادل رمزارز با شبکه های دیگر است. استخرهای نقدینگی، عنصر اساسی تبادلات رمزارزی همچون سکه بومی شبکه و دیگر بلاکچین‌ها مانند اتریوم، Binance Smart Chain (BSC)، پالیگان، و Avalanche محسوب می‌شوند. 

سید مهداد خاتمی در جمع جوانان هند اظهار کرد: در دنیای پویای بلاکچین، ما بر روی ایده همکاری بلاکچینی کار میکنیم و با گام‌های نوآورانه و تکنولوژی‌های پیشرفته خود، به عنوان یک شبکه کاربردی مقرون به صرفه که در مرحله تست نت توانسته‌ایم یکی از امینتی‌ترین آنالیزهای این بازار را به دست آوریم که با تایید سرتیک در حوزه امانتداری و تأیید تراکنش‌ها ظاهر شده است.  

خاتمی افزود: در این دوره جدید، سهام‌داران به عنوان نقطه قوت مرکزی این شبکه، با ارائه سهام به عنوان امانت، نقش کلیدی در تأیید تراکنش‌ها و تولید بلاک‌ها ایفا می‌کنند. همراه با این تغییرات، تکنولوژی PoS با بهره‌گیری از اطلاعات بیومتریکی و KYC، بر ضد حملات تقلبی مقاومت می‌کند و اعتماد به شاهدان را به اوج می‌رساند. 

گسترش استخر‌های نقدینگی در دستور کار است خاتمی عنوان کرد:‌ در یک گام نوآورانه و بی‌سابقه، شبکه بلاکچینی تیم توسعه دهنده ، همکاری با بایننس اسمارت چین، اتریوم، پاگان و اولانچ در دستور کار خود قرار داده است. این همکاری فراگیر، از طریق استفاده از استانداردماشین مجازی اتریوم (EVM)، یک اکوسیستم متکامل و همگانی را به کاربران ارائه می‌دهد و در حال بررسی امنیت از سوی سرتیک در حال ارزیابی است. 

وی با اشاره به ‌ استانداردEVM، خاطرنشان کرد:  تسهیل توسعه برنامه‌ها استفاده از استاردماشین مجازی اتریوم به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که به سرعت و با دقت برنامه‌های خود را ایجاد و اجرا کنند.در این بین از ابزار های توسعه در اتریوم و شبکه‌های هماهنگ با EVM استفاده می‌کند که گس فی پایین و لایه اول بودن و سرعت شبکه بسیار در رشد و تکامل این ایده کمک می‌کند. 

کارشناس مسائل اقتصادی خاطرنشان کرد:‌ برنامه فعلی گسترش استخرهای نقدینگی است و اهمیت آنها در تبادل رمزارز با شبکه های دیگر است.استخرهای نقدینگی، عنصر اساسی تبادلات رمزارزی همچون سکه بومی شبکه و دیگر بلاکچین‌ها مانند اتریوم، Binance Smart Chain (BSC)، پالیگان، و Avalanche محسوب می‌شوند.  

وی ادامه داد‌: این استخرها منابع اصلی لیکویدیتی برای تبادلات اتوماتیک (DEX) فراهم می‌کنند، که کاربران را قادر به انجام تراکنش‌های سریع و کارآمد با ارزهای رمزی می‌سازد. 

خاتمی تصریح کرد:‌ استخرهای نقدینگی شبکه اجرایی مد نظر در تکنولوژی بلاکچین شامل دو نوع رمز ارز مختلف هستند؛ یک ارز رمزی اصلی مانند سکه بومی و یک ارز رمزی دیگر مثل Stablecoin. عملکرد این استخرها بر اساس انعطاف‌پذیری، پاداش درآمد برای کاربران استیک‌کننده، و تبادل رمزارز توسط کاربران تعریف می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست